§ 1. Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów na stronie www.bemedcal.pl, w tym składania Zamówień na scrubsy medyczne, Odzież medyczną, uniformy kosmetyczne (wszystkie produkty sprzedawane w sklepie internetowym www.bemedical.pl) , dostawę, Twoje uprawnienia do anulowania Zamówienia, odstąpienia od Umowy Sprzedaży oraz składania reklamacji.

§ 2. Definicje

Klient, Ty Oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w Sklepie internetowym odzieży medycznej, scrubsów, uniformów.

Dni robocze Oznacza od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Produkty, Odzież medyczna, scrubsy oraz uniformy medyczne/ kosmetyczne. Oznacza rzeczy luzem prezentowane w Sklepie mogące być przedmiotem Umowy Sprzedaży.

Forma płatności Oznacza metodę zastosowaną do opłacenia zamówienia za uniformy medyczne/kosmetyczne, scrubsy medyczne, odzież medyczną.

Konsument Oznacza Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa odzież medyczną, scrubsy medyczne i uniformy lub w inny sposób korzysta ze Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Forma dostawy Odnosi się do metody stosowanej przy dostarczaniu odzieży medycznej, scrubsów oraz uniformów.

Sklep internetowy, Sklep Oznacza prowadzony przez nas Serwis internetowy dostępny pod adresem www.bemedical.pl, na którym można zakupić oraz zamówić z dostawą Odzież medyczną, scrubsy oraz uniformy medyczne/ kosmetyczne.

Czas dostawy zamówienia Oznacza czas, w jakim sklep skompletuje całe zamówienie, a następnie przekaże je kurierowi firmy realizującej dostawę Odzieży medycznej, scrubsów oraz uniformów medycznych/ kosmetycznych.

Formularz zamówienia Oznacza dokument dostępny w serwisie, za pośrednictwem którego można składać Zamówienia na Odzież medyczną, scrubsy oraz uniformy medyczne/ kosmetyczne..

Zamówienie Oznacza Zamówienie złożone przez Ciebie za pośrednictwem Sklepu internetowego www.bemedical.pl w celu zawarcia z Nami Umowy Sprzedaży.

Przyjęcie To znaczy Ty i My, uczestnicy uczestniczący w odpłatnej transakcji towarowej, czyli PHU Wiktor Machnik (właściciel marki Be Medical) i Ty czyli Klient.

Formularz rejestracyjny W Serwisie www.bemedical.pl dostępna jest ankieta, którą należy wypełnić, aby zarejestrować się w naszym systemie sprzedażowym.

Potwierdzenie sprzedaży Oznacza Twój dowód zakupu Produkty takie jak Odzież medyczna, scrubsy oraz uniformy medyczne/ kosmetyczne w postaci faktury lub paragonu.

Umowa sprzedaży Oznacza umowę sprzedaży Produktów: Odzież medyczna, scrubsy oraz uniformy medyczne/ kosmetyczne. zawieraną pomiędzy Państwem a Nami w Sklepie Internetowym www.bemedical.pl

Sprzedawca, my Oznacza PHU Wiktor Machnik, posługująca się numerem NIP 6460323469, z siedzibą ul. Partyzantów 182, 29-100 Włoszczowa. Warunki Oznacza niniejszy regulamin.

§ 3. Zawarcie Umowy Sprzedaży

1. Złożenie Zamówienia następuje w Serwisie. Aby złożyć Zamówienie, należy potwierdzić akceptację Regulaminu. Zatwierdzenie Zamówienia następuje drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Ciebie wiadomości e- mail, co jest równoznaczne z zawarciem wiążącej Umowy Sprzedaży.

2. Wypełnienie i przesłanie formularza Zamówienia stanowi złożoną Nam przez Ciebie ofertę w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta.

3. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania od Nas potwierdzenia Zamówienia. Warunkiem przyjęcia Zamówienia jest otrzymanie od Ciebie prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia

4. Możemy odmówić realizacji zamówienia, jeśli w Formularzu Zamówienia podasz niekompletne dane, które uniemożliwiają Nam weryfikację lub prawidłową dostawę Odzieży medycznej, scrubsów oraz uniformów medycznych/ kosmetycznych.

5. Mamy prawo odmówić realizacji Zamówienia, ograniczyć Formę Płatności lub zażądać przedpłaty, jeżeli Zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do rzetelności podanych danych lub sposobu płatności, lub gdy uznamy, że realizacja Zamówienia mogłaby Nas narazić nam grozić szkodami administracyjnymi, cywilnymi lub karnymi.

6. Ceny Odzieży medycznej, scrubsów oraz uniformów medycznych/ kosmetycznych prezentowane w Sklepie Internetowym są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich. Cena Odzieży medycznej, scrubsów oraz uniformów medycznych/ kosmetycznych podana na Stronie Internetowej www.bemedical.pl w momencie składania Zamówienia jest wiążąca dla Ciebie i dla nas. Ceny Odzieży medycznej, scrubsów oraz uniformów medycznych/ kosmetycznych nie zawierają kosztów dostawy. Informacja określająca koszt dostawy musi zostać podana Klientowi w trakcie składania Zamówienia.

7. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen Odzieży medycznej, scrubsów oraz uniformów medycznych/ kosmetycznych dostępnych w Sklepie Internetowym oraz przeprowadzania lub odwoływania wszelkich form akcji promocyjnych i wyprzedaży. Ewentualne zmiany cen nie będą dotyczyć Produktu(ów) już zamówionego(ów), w których koszt w momencie składania Zamówienia jest wiążący dla Ciebie i Nas.

8. Przy zakupie Produktu potwierdzenie wystawiane jest w formie paragonu lub faktury – zgodnie z preferencjami Klienta. Faktura jest dostarczana do Państwa w formie papierowej wraz z przesyłką zawierającą zamówioną Odzież medyczną, scrubsy oraz uniformy medyczne/ kosmetyczne. Może jednak zostać Ci dostarczona w formie elektronicznej na Twoje żądanie.

9. Zdjęcia produktów lub ich opisy techniczne w Serwisie, w naszej galerii sklepu internetowego lub na instagramowym lub facebookowym profilu mogą odbiegać od stanu faktycznego. Może to być związane z tym, że urządzenia elektroniczne, w tym monitory, subiektywnie prezentują kolory i proporcje.

§ 4. Płatności

1. Sprzedawca oferuje płatności za pośrednictwem serwisu Paynow. Te metody płatności umożliwiają natychmiastowy transfer środków, a tym samym szybką wysyłkę zamówienia. Dla bezpieczeństwa naszych klientów płatności są chronione bezpiecznym szyfrowaniem SSL.

§ 5. Dostawa Produktu

1. Dostawy Odzieży medycznej, scrubsów oraz uniformów medycznych/ kosmetycznych realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej na adres wskazany w Formularzu Zamówienia. Wysyłka Produktu/ów następuje w ciągu 14 dni od złożenia Zamówienia.

2. Jeżeli w trakcie składania Zamówienia nie wskazano, że dostawa jest bezpłatna, są Państwo zobowiązani do pokrycia następujących kosztów dostawy (wskazanych w Serwisie w momencie składania Zamówienia): na terenie Polski – w wysokości 16 zł, do pozostałe kraje Unii Europejskiej – według cennika firmy kurierskiej.

3. O statusie Zamówienia zostaniesz poinformowany drogą mailową.

4. Odbierając Odzieżą medyczną, scrubsami oraz uniformami medycznymi/ kosmetycznymi , musisz sprawdzić, czy przesyłka nie została uszkodzona w transporcie i czy jest zgodna z Zamówieniem.

§ 6. Reklamacje

8. Za wady fizyczne lub prawne Produktu(ów) odpowiadamy wobec Ciebie (jeżeli jesteś Konsumentem) na zasadach określonych w art. 556 i nast. Kodeksu Cywilnego (rękojmia).

9. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu(ów) Konsumentowi.

10. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę Produktu przedawnia się z upływem roku od dnia stwierdzenia wady. Bieg przedawnienia nie może jednak zakończyć się przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu(ów) Konsumentowi.

11. Wada fizyczna to niezgodność Produktu z opisem w Umowie Sprzedaży.

12. Po zawarciu Umowy Sprzedaży z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna Produktu zostanie stwierdzona przez Konsumenta przed upływem roku od wydania Produktu, przyjmuje się, że istniała ona w chwili wydania Produktu/ów.

13. Odpowiadamy wobec Ciebie, jeżeli sprzedany Produkt(y) stanowi(ą) własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu danym Produktem(ami) wynika od decyzji lub orzeczenia właściwego organu (wada prawna).

14. Jeżeli Produkt ma wadę, możesz:

15.

1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,

2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,

3. żądać wymiany Produktu na wolny od wad,

4. żądać usunięcia wady.

16. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży nie przysługuje, jeżeli wada jest nieistotna.

17. Jeżeli jako Konsument wykonujesz uprawnienia z tytułu rękojmi, odeślesz na nasz koszt wadliwy Produkt(y) na adres: Mielczarskiego 59a/17, 25-710 Kielce, POLSKA.

18. Do zwracanego Produktu (Produktów) należy dołączyć fakturę i informację (dopuszczalna jest forma e-mailowa) oraz zgłoszenie przez Klienta chęci naprawy towaru, wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy.

19. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w ciągu 14 (czternastu) dni. W przeciwnym razie uważa się, że Twoje oświadczenie lub żądanie uznaliśmy za zasadne.

20. Możesz zamiast przyjąć proponowany przez nas sposób usunięcia wady, żądać wymiany Produktu na wolny od wad w sposób wybrany przez Ciebie, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Ciebie przez Ciebie jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Nas.

21. Możemy odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży Produktu lub Produktów wadliwych w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymaga nadmiernych kosztów.

22. W razie obniżenia ceny obniżona cena powinna pozostać w proporcji do ceny w Umowie Sprzedaży oraz do względnej wartości Produktu z wadą i bez wady.

23. Jesteśmy zobowiązani wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

24. W przypadku Umów Sprzedaży zawieranych z Klientami niebędącymi Konsumentami w rozumieniu art. 221 polskiego Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego nasza odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.

25. Bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego produktu (produktów) rozpoczyna się od dnia, w którym Klient będący Konsumentem dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady wady wyłącznie wskutek działania osoby trzeciej – od dnia, w którym decyzja organu wydana w sporze z osobą trzecią stała się ostateczna.

26. Jeżeli z powodu wady sprzedanego Produktu odstąpiłeś od Umowy Sprzedaży albo złożyłeś oświadczenie o obniżeniu ceny, możesz żądać naprawienia szkody, którą poniosłeś, zawierając Umowę Sprzedaży bez wiedzy o istnieniu wady, nawet jeśli szkoda była następstwem okoliczności, za które nie ponosimy odpowiedzialności, a w szczególności możesz żądać zwrotu kosztów zawarcia Umowy Sprzedaży, kosztów odbioru, dostarczenia, przechowania oraz ubezpieczenia Produktu/ów. Powyższa regulacja pozostaje bez uszczerbku dla powszechnie obowiązujących przepisów o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

27. W przypadku zatajenia przez Nas wady upływ terminu nie wyłącza Twoich uprawnień z tytułu rękojmi.

28. Adres reklamacyjny, tj. adres do doręczenia lub przesłania reklamowanego produktu/ów, to Mielczarskiego 59a/17, 25-710 Kielce, POLSKA.

§ 7. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży (odzieży medycznej, scrubsów, uniformów medycznych/kosmetycznych)

1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, mogą Państwo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów innych niż średni koszt dostawy, składając stosowne oświadczenie na adres e-mail sklep@bemedical.pl lub wysyłając formularz odstąpienia w terminie 60 dni, licząc od daty objęcia Produktu w posiadanie. Prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku produktów szytych na miarę w niestandardowych rozmiarach.

2. W przypadku zakupu Produktu w promocji termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wynosi 14 dni, licząc od dnia objęcia Produktu w posiadanie.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży mają Państwo obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 60 dni od dnia objęcia ich w posiadanie, zwrócić Produkt(y) na nasz adres: ul. Mielczarskiego 59a/17, 25-710 Kielce, POLSKA.

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte do dokonania płatności. Po przetworzeniu zwrot zostanie dokonany przy użyciu oryginalnej formy płatności w ciągu 14 dni roboczych. 6. Wstrzymamy się ze zwrotem otrzymanych od Ciebie płatności do czasu otrzymania Produktu.

§ 8. Dane osobowe

1. Składając zamówienie w Sklepie www.bemedical.pl wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich Danych Osobowych w celu realizacji Umowy Sprzedaży. Podanie przez Ciebie Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania Umowy Sprzedaży i jej prawidłowego udokumentowania jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie zależy od Twojej zgody.

2. Podane przez Ciebie Dane Osobowe stanowią minimum niezbędne do prawidłowego wykonania przez Nas Umowy Sprzedaży i są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz informowania o nowych Produktach, usługach i promocjach oferowanych przez Sklep Internetowy – jeżeli wyrazić na to zgodę zapisując się do newslettera lub podając swoją datę urodzenia.

3. Więcej informacji na temat ochrony Danych Osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności.

4. Jesteśmy administratorem Twoich Danych Osobowych. Dane te nie są udostępniane podmiotom trzecim w celach marketingowych ani żadnych innych. W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usuwania. W celu realizacji tych praw możesz skontaktować się z nami wysyłając wiadomość e- mail na adres: sklep@bemedical.pl lub listownie na nasz adres.

§ 9. Postanowienia końcowe

1. Składając zamówienie w Sklepie akceptujesz Regulamin.

2. Wszelkie spory pomiędzy Tobą, a Nami będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby, z wyjątkiem sporów, w których występujesz jako Konsument.

3. Nie ponosimy odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych wiadomości przesyłanych na podany przez Ciebie adres e-mail oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na używanym przez Ciebie komputerze.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

5. Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych Twoich praw jako Konsumenta. W przypadku sprzeczności postanowień Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi konsumentom prawa, pierwszeństwo mają te przepisy.

6. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych; jednakże do wszystkich Zamówień złożonych przed datą wprowadzenia zmian zastosowanie mają postanowienia dotychczasowego Regulaminu. Zmieniony Regulamin zostanie opublikowany na Stronie Internetowej Sklepu.

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 stycznia 2023 r.

Zarejestruj

Zarejestruj nowe konto

Już masz konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło