Zwroty produktów
są akceptowane w ciągu 14 dni od daty doręczenia do kupującego. Zwracane produkty muszą być w nowym, nienaruszonym stanie, z dołączonymi metkami. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zużytych lub uszkodzonych towarów.

1. Spakuj produkty i wypełnij formularz.
Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu, a następnie wypełnij go i dołącz do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola. Starannie spakuj i zabezpiecz przesyłkę.

2. Wyślij przesyłkę.
Wyślij przesyłkę na adres ze strony kontakt. Koszt przesyłki ze zwrotem ponosi kupujący. Nie odbieramy nadań za pobraniem ani do punktu odbioru (typu paczkomat, DPD Pick Up itp.). Odradzamy wysyłki Pocztą Polską, zalecamy wysyłkę za pomocą kuriera. Wysyłka przesyłek pocztą polską na własną odpowiedzialność.

Adres siedziby:
BE MEDICAL
Mielczarskiego 59a/17
25-710 Kielce
nr tel. 533 277 771

3. Poczekaj na zwrot środków na konto.
Zwrot środków jest realizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru przez BE MEDICAL. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego zostało opłacone zamówienie za pośrednictwem serwisu płatniczego lub na inny numer konta wskazany w formularzu (konieczne w przypadku płatności za pobraniem).

Wymiana towaru
zakupionego w sklepie internetowym nie jest możliwa. W sytuacji kiedy produkt nie spełnia oczekiwań Klientów konieczny jest jego zwrot oraz złożenie i opłacenie nowego zamówienia.

Reklamacja
Ewentualne reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową. Napisz do nas na adres: sklep@bemedical.pl W mailu opisz wadę produktu, podaj datę kiedy wada została stwierdzona oraz załącz zdjęcie. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

Zarejestruj

Zarejestruj nowe konto

Już masz konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło